לוגו ומיתוג

לוגו ומיתוג

מיתוג הוא התדמית של העסק שלכם בעולם העסקי. חשוב להשקיע במיתוג מקצועי וייחודי שיעזור לעסק שלכם להיות הבחירה המועדפת בתחום ולהבטיח לו הצלחה והתפתחות עתידית.

לוגו, צבעים, פונטים ואלמנטים גרפיים הם חלק מהמיתוג ומשמשים כאמצעי להעברת המסר שלכם בצורה ברורה וייחודית.

מה אנחנו מציעים?

בתהליך המיתוג אנחנו מבטאים את זהות העסק שלכם ואת הרגשת החוויה שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם. המיתוג שלנו יכול לספק לעסק שלכם יכולת לבלוט בעולם התחרותי של היום, ליצור קשר עם לקוחות ולהגדיל את ההכרה והאמון במותג שלכם.

צרו קשר

אם אתם מחפשים מיתוג ייחודי ומותאם אישית, אנחנו כאן כדי לעזור. אל תהססו ליצור קשר עם הסטודיו שלנו כדי לקבל מידע נוסף ולהתחיל בתהליך המרגש של המיתוג שלכם.

צרו קשר והתחילו את המסע המרגש ליצירת זהות מותגית מרשימה!

קליק ואנחנו איתכם 🙂

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

פוסטים מהבלוג שלנו

תשובות לשאלות נפוצות

מהו לוגו?

לוגו הוא סמל גרפי או טיפוגרפי המייצג חברה או ארגון, מוצר או שירות. הלוגו הוא חלק מהמיתוג, הוא הבסיס לתדמית. הוא משדר את הערכים והחזון לקהל היעד, ויוצר זיהוי מיידי.

מהו לוגו מוצלח?

עיצוב הלוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג. הצורות, הצבעים, הפונטים והדימויים הגרפיים, מעוררים את תגובת הצופה ברמה הפונקציונלית, הסטייליסטית והאמוציונאלית.

מהי זהות מותגית (Brand ID)?

מכלול המאפיינים של המותג, המשקפים את ערכו וייחודו.

מהו תהליך המיתוג (Branding)?

תהליך אסטרטגי, בו נוצר מותג חדש או מתעדכן מותג קיים.

מהם שלבי תהליך המיתוג?

  1. שלב ראשון - יש להגדיר:
    • קהל היעד
    • מטרה
    • 'ערכי המותג' הרצויים
    • האוירה הכללית שנכון ליצור
    • רגשות שברצוננו לעורר
  2. שלב שני - פיתוח סממנים ומאפיינים ויזואליים ומילוליים התאמת השימושיות בשפה, ליצירת החוויה הרצויה להעברת המסר ולהגברת הצריכה. בחירת אלמנטים גרפיים, שישדרו את הערכים והאוירה וישקפו את המוצר בצורה הרצויה. לאלמנטים גרפים כמו צילומים, אייקונים, וקטורים, צורות, צבעים, טקסטורות, פונטים וכו', יש את הכוח להעביר מסר במהירות וביעילות, ללא מילים. הם משדרים ערכים אוירה ומעוררים רגשות.
  3. שלב שלישי - בידול ופיתוח קונספט ושפה גרפית יצירת מותג עם ערך מוסף וייחודי, מבודל ומובחן, נתפס וזכיר.
  4. שלב אחרון - שיווק החדרת המותג ו'ערכיו' לתודעה הציבורית באמצעים שונים ומגוונים. יישום והפיכת הרעיונות למציאות. בחירת אמצעים ומדיות מתאימות לביצוע העיצוב והפיכתו למוצר מוגמר.

פרוייקטים שלנו
לוגו ומיתוג

מיתוג

מעגל אחד

ייעוץ, ליווי והנחיית תהליכים
חינוכיים, חברתיים וארגוניים

SBL

גישת למידה מבוססת
תהליכים חברתיים

לאור ייעוץ והשקעות

סטודיו רומי

שירים במעגל עם נוגה והגיטרה

אבי אקאי

חונן מעליות

MINUS-7

עיצוב לוגו

לאור-יעוץ-והשקעות-בע'מ :
אבי-אקאי-מורה-למוזיקה :
שירים-במעגל-עם-נוגה-והגיטרה :
Roka-Judo-Int :
Bungee-fitness-Israel :
קלעי-ישראל-יהודה :
בית-משלך :
חונן-מעליות :
Minus 7 :
עוז-עיצוב-ברזל :
אנדע-תרפיה :

הכירו עוד
ממגוון המוצרים שלנו

חוברת דיגיטלית >

פרימיום

אתרים ודפי נחיתה >

פרימיום

אנימציה >

פרימיום

עיצוב לדיגיטל >

עיצוב לדפוס >

צרו קשר

קליק ואנחנו איתכם 🙂

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן