26/02/2023
צבעים משפיעים על כל אדם באופן פסיכולוגי. הם משדרים ערכים, אווירה ומעוררים רגשות. שינוי קל בצבע יכול להשפיע על תת המודע ולעורר תגובות שונות, עקב אסוציאציות פסיכולוגיות ותרבותיות שונות.
כאשר יודעים מה האפקט שצבע מסוים יכול לעורר, ידיעה זו יכולה לתרום רבות למיתוג העסק.
״משפחת הצבעים החמים״- כוללת אדומים, כתומים וצהובים.
צבעים אלה מלאי אנרגיה, מלאי תשוקה וחיוביים. ניתן להשתמש בהם כאשר רוצים לשדר תשוקה, שמחה, התלהבות ואנרגיה.
״משפחת הצבעים הקרים״- כוללת ירוקים, כחולים וסגולים.
אלה צבעים מרגיעים המשרים שלווה. ניתן להשתמש בהם כאשר רוצים לעורר תחושת רוגע או מקצועיות.
״משפחת הצבעים הניטרליים״- כוללת סוגים של לבן, אפור ושחור.
ניתן להשתמש בצבעים אלה כאשר רוצים להעביר תחושת ניטרליות וכרקע לעיצובים שונים. גם עיצובים בצבעים ניטרליים יכולים לייצר תחושת רוגע וחמימות, אם משתמשים בהם נכון.
* למעצב גרפי מקצועי יש את הידע והניסיון להתאים את השימוש בצבעים ולשלב ביניהם בצורה נכונה! כך שישדרו את הערכים והאווירה, וישקפו את העסק שלכם בצורה הרצויה והמיטבית.
רוצים להציג את העסק שלכם במיטבו? לניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי, יש את הידע והמקצועיות לעשות את זה נכון. עיצוב לדפוס ולדיגיטל. נשמח לעמוד לרשותכם
מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם,
כדי להיות מעודכנים בעבודות ובהצעות מיוחדות שלנו.
#עיצוב_גרפי_עסקי #עיצוב_גרפי_ישראל #לוגו #מיתוג #עיצוב_אתר_אינטרנט #דף_נחיתה #עיצוב_חוברת_דיגיטלית #עיצוב_גרפי_לדפוס #מודעות_שיווק #עסקים_מצליחים #טיפים_לעסקים #צבעים
#graphicdesign #designtrends #businessgraphicdesign #graphicdesignisrael
כל הזכויות שמורות
לניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי ©2024